Komunitní centrum Cílkova

Sociální služby městské části Praha 12, příspěvková organizace

PRAVIDLA PRO PODÁVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, PŘIPOMÍNEK A NÁPADŮK ČINNOSTI KLUBU DŘÍVE NAROZENÝCH A KOMUNITNÍHO CENTRUM CÍLKOVA


Vážení návštěvníci a členové našich klubů a komunitního centra, jsme tu pro Vás a záleží nám na tom, abyste se u nás cítili dobře, bavili se a nacházeli aktivity, které Vás naplňují. Vaše názory jsou pro nás důležité, protože nám pomáhají zlepšovat naše služby a programy.

Prosím, neváhejte nám sdělit, pokud se Vám něco nelíbí, nebo pokud máte nápad, jak něco vylepšit.

1. Kdy můžete stížnost nebo podnět podat?

- Pokud nejste spokojeni s kvalitou nabízených kurzů, kroužků nebo akcí.
- Pokud Vám nevyhovuje chování lektorů, dobrovolníků nebo personálu centra.
- Pokud máte připomínky k provozní době, vybavení nebo prostředí centra.
- Pokud máte nápad na novou aktivitu, která nám zde chybí.

2. Jak nám to můžete říct? (Způsoby podání)

Vyberte si ten způsob, který je Vám nejpříjemnější:

• Řekněte to osobně (ústně):
- Promluvte si s koordinátorem centra nebo službu konajícím pracovníkem (kontakty níže). Rádi si Vás vyslechneme.
- Můžete si domluvit schůzku s vedoucí centra nebo ředitelem organizace Sociální služby městské části Praha 12.

• Napište nám vzkaz (písemně):
- Pošlete nám e-mail na adresu: seniorkluby@seznam.cz
- Pošlete nám dopis poštou na adresu centra: Komunitní centrum , 142 00 Praha 4, Cílkova 796 

Anonymně (bez jména):
- Pokud nechcete uvádět své jméno, vhoďte vzkaz nebo dopis nepodepisujte, i tak Váš podnět prošetříme.

3. Co se bude dít dál? (Postup vyřízení)

- Vaše stížnost nebo podnět bude vždy řešen vedením centra. Jeho řešením nebude pověřena osoba, proti které je stížnost vedena.
- Podněty se snažíme řešit okamžitě. Na formální stížnosti Vám odpovíme do 30 dnů (pokud uvedete své kontaktní údaje).
- O vyřešení anonymních stížností a o novinkách plynoucích z Vašich nápadů Vás budeme informovat na nástěnce v centru.

4. Co dělat, když nejste spokojeni s naší odpovědí?

Pokud nebudete spokojeni s řešením, můžete se obrátit na další nezávislé orgány jako jsou např.:

• Ředitel organizace
Ing. Jiří Slepička, Sociální služby městské části Praha 12, příspěvková organizace, 142 00 Praha 4, Olbramovická 703, tel: 241713575, 606 078 648, e-mail: ssmc12@centrum.cz

• Zřizovatel organizace
Městská část Praha 12, Generála Šišky 2375/6, 143 00 Praha 4, odbor sociálních věcí

• Veřejný ochránce práv
Údolní 39, 602 00 Brno, tel. č: 542542888, e-mail:podatelna@ochrance.cz

Důležité kontakty:
• Koordinátor centra: Josefa Charlota Hokynářová – Telefon: 222 250 386
• Vedoucí centra: Kateřina Vonková – Telefon: 241713575

Těšíme se na Vaše nápady a děkujeme za otevřenost!