Sociální služby městské části Praha 12, příspěvková organizace
PRAVIDLA PRO PODÁVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, PŘIPOMÍNEK A NÁPADŮK ČINNOSTI KLUBU DŘÍVE NAROZENÝCH A KOMUNITNÍHO CENTRUM CÍLKOVA Vážení návštěvníci a členové našich klubů a komunitního centra, jsme tu pro Vás a záleží nám na tom, abyste se u nás cítili dobře, bavili se a nacházeli aktivity, které Vás naplňují. Vaše názory jsou pro nás důležité, protože nám pomáhají zlepšovat naše služby a programy. Prosím, neváhejte nám sdělit, pokud se Vám něco nelíbí, nebo pokud máte nápad, jak něco vylepšit. 1. Kdy můžete stížnost nebo podnět podat? - Pokud nejste spokojeni s kvalitou nabízených kurzů, kroužků nebo akcí.- Pokud Vám nevyhovuje chování lektorů, dobrovolníků nebo personálu centra.- Pokud máte připomínky k provozní době, vybavení nebo prostředí centra.- Pokud máte nápad na novou aktivitu, která nám zde chybí. 2. Jak nám to můžete říct? (Způsoby podání) Vyberte si ten způsob, který je Vám nejpříjemnější: • Řekněte to osobně (ústně):- Promluvte si s koordinátorem centra nebo službu konajícím pracovníkem (kontakty níže). Rádi si Vás vyslechneme.- Můžete si domluvit schůzku s vedoucí centra nebo ředitelem organizace Sociální služby městské části Praha 12. • Napište nám vzkaz (písemně): - Pošlete nám e-mail na adresu: seniorkluby@seznam.cz- Pošlete nám dopis poštou na adresu centra: Komunitní centrum , 142 00 Praha 4, Cílkova 796 Anonymně (bez jména): - Pokud nechcete uvádět své jméno, vhoďte vzkaz nebo dopis nepodepisujte, i tak Váš podnět prošetříme. 3. Co se bude dít dál? (Postup vyřízení) - Vaše stížnost nebo podnět bude vždy řešen vedením centra. Jeho řešením nebude pověřena osoba, proti které je stížnost vedena.- Podněty se snažíme řešit okamžitě. Na formální stížnosti Vám odpovíme do 30 dnů (pokud uvedete své kontaktní údaje).- O vyřešení anonymních stížností a o novinkách plynoucích z Vašich nápadů Vás budeme informovat na nástěnce v centru. 4. Co dělat, když nejste spokojeni s naší odpovědí? Pokud nebudete spokojeni s řešením, můžete se obrátit na další nezávislé orgány jako jsou např.: • Ředitel organizace Ing. Jiří Slepička, Sociální služby městské části Praha 12, příspěvková organizace, 142 00 Praha 4, Olbramovická 703, tel: 241713575, 606 078 648, e-mail: ssmc12@centrum.cz • Zřizovatel organizaceMěstská část Praha 12, Generála Šišky 2375/6, 143 00 Praha 4, odbor sociálních věcí • Veřejný ochránce práv Údolní 39, 602 00 Brno, tel. č: 542542888, e-mail:podatelna@ochrance.cz Důležité kontakty:• Koordinátor centra: Josefa Charlota Hokynářová – Telefon: 222 250 386• Vedoucí centra: Kateřina Vonková – Telefon: 241713575 Těšíme se na Vaše nápady a děkujeme za otevřenost!